Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Furberg - 25 februari 2013 21:10

Hemma hos mamma och pappa i yttervik!
God mat!
Gott vin!
Gott liv!
Kärlek<3

Av Sofia Furberg - 24 februari 2013 19:32

Morgondagens lunch!
Inte alls tokigt för att vara skåprens:)

Mat
Av Sofia Furberg - 24 februari 2013 14:32

Idag är det ett år sen jag åkte öppet spår!
Jag minns det med skräckblandad förtjusning!
Fantastiskt väder!
Fantastiskt sällskap!
Fantastiskt arrangemang!
Smärtsamt skavsår...
Tänk att en sån "liten" grej kan förstöra hela upplevelsen.

Idag är det även ett år sen det blev du och jag<3 många fler ska det bli!!
Vi får se med Vasaloppet dock.. Om det blir några fler.


Av Sofia Furberg - 23 februari 2013 23:14

Viper uppvisning på Luleå - Skellefteå matchen.
Göra nått jag inte är bekväm med utan att vara så nervös att jag vill svimma.
Personlig utveckling!



100% av hockeymatcherna jag gått på har Skellefteå spelat.
100% har dom vunnit! Just sayin'

Av Sofia Furberg - 23 februari 2013 14:58

143 sidor lästa i boken.
Ännu har jag inte riktigt fattat vad det är som bara tar 4 timmar.
Men att jag har tagit mig igenom 143 sidor utan problem betyder ändå att det är en helt klart läsvärd bok!
Helt sjuka råd, blandat med riktigt användbara grymma tips!
Läs och njut!

Av Sofia Furberg - 21 februari 2013 23:20

Att jobba natt är verkligen inte för alla.
Att jobba natt är inget för mig. Men nu är det sista!!!
Inte bara sista för i veckan utan sista på riktigt!!!
Känslan av att sova 4h / dygn fyra dagar på rad är inte bra.

Nytt jobb väntar!
Ny lägenhet!
Ny start!

Av Sofia Furberg - 19 februari 2013 06:06

När tröttheten slagit till då vet man att det är dax att ge sig.
Det som inte fick hända hände, jag sydde på en ruta bak och fram. Höll på att sluta med att jag råka klippa i filten!!!
Nu är felet lagat, resten av natten blir det nått annat!

Av Sofia Furberg - 18 februari 2013 21:02

Ikväll har det varit palt hos svärmor.
Jag har fått vara med och se hur dessa magiska degklumpar blir så fantastiskt goda!!!


Svärmor börjar dock middagen i vanlig ordning med att ursäkta sig för att palten är för osalt, lös och lite sämre än vanligt.
Jag tyckte den var lika mumsig som alltid!!!

Mat

Presentation


Sofia Furberg 28 år
Mina två passioner.
-Träning. Jag gillar träning i de flesta former. Gym,gruppträning, löpning, cykling skidåkning.
-Mat. Jag gillar det det mesta med mat. Laga, äta, baka, bjuda, umgås, restaurang.
Min blogg, mina passioner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards